niedziela, 29 grudnia 2013

Darmowe wydruki mojego autorstwa

Dzisiaj chcę podzielić się z Wami darmowymi wydrukami, które "stworzyłam" (wiem wiem, określenie nieco na wyrost - w każdym razie są mojego autorstwa;)). Może komuś z Was się przydadzą. Robiłam je z myślą o sypialni, miejscu, w którym pomału rezygnuję z czerwieni na rzecz mięty. Miejscu, które ma kojarzyć się z odpoczynkiem i błogością. Miejscu, w którym uwielbiam przebywać, ponieważ jest tylko nasze, bez gości, bez zwierząt (co przeforsował Dominik - początkowo nie byłam zachwycona, ale miło jest nie mieć na łóżku kłębowiska z sierści).
Obrazki są dobrej rozdzielczości i oczywiście do pobrania bez białych ramek. Zobaczyć możecie je poniżej, natomiast wersja do zapisania znajduje się tu.



U mnie nie będzie pasować, ale może komuś z Was przypadnie do gustu :).

Do sypialni poza ramkami zamierzam wprowadzić też nowe cottony. D. zamówił mi w prezencie kolejny komplet CBL składający się z trzech kolorów. Niedługo na pewno zaprezentuję go na blogu, póki co niecierpliwie czekam na przesyłkę :).

5 komentarzy:

  1. Jejku dziękuję ;-). Te z ptaszkami są boskie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobały :). Obrazki pobiera się jako niezbyt duże, ale spokojnie możne je powiększyć do rozmiarów A5 czy A4 i nie powinny stracić na jakości.
      W razie innych preferencji kolorystycznych daj znać, a pokombinuję z kreatorem :).

      Usuń
    2. Eeee nie... te są świetne ... ta mięta i blue... moje ulubione kolory...teraz mam zagwozdkę co sobie wydrukować ;-)

      Usuń
  2. Ale śliczne! Jak Ty je robisz? :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :). Wyślę Ci link na maila ;).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.