piątek, 8 listopada 2013

Darmowe wydruki - dla właścicieli kotów i psów

Buszując w internecie po zagranicznych stronach często natykam się na "free printables" - w wolnym tłumaczeniu "darmowe wydruki". Pomyślałam, że dobrym pomysłem będzie podzielenie się z Wami perełkami, które udało mi się znaleźć. Wszystkie linki, które tutaj umieszczę wcześniej osobiście przetestuję.
Posty z tej serii będą pojawiały się regularnie w piątki i wtorki. Mam nadzieję, że zostaną ciepło przez Was przyjęte.
Dzisiaj linki do stron wraz z instrukcją pobrania wydruków dla kotów i psów (czy raczej ich właścicieli;)). Miłej zabawy!

- kliknąć w podany link,
- dotrzeć do napisu "click to download..." i wybrać odpowiednie zwierzę,
- kliknąć w "cat" lub "dog",
- kliknąć raz jeszcze w napis "download"

etykietka na opakowanie z karmą (niestety wersja jedynie dla psa) - mamy do wyboru kolor różowy lub błękitny, zaznaczamy ten, który nas interesuje i zapisujemy plik

certyfikat adopcyjny (pies) - podobnie jak wyżej, klikamy w wybrany kolor i zapisujemy

certyfikat adopcyjny (kot) - analogicznie do certyfikatu adopcyjnego psa :)

plakat z nieco diabolicznym rysunkiem kota - klikamy w "download poster small" i zapisujemy

plakat z psami - postępujemy identycznie jak w plakacie z kotem

przepiękne etykiety na prezenty (zarówno dla kociarzy jak i dla psiarzy) - wystarczy kliknąć w obrazek prawym przyciskiem myszy i zapisać

Mnie szczególnie oczarowały etykiety na prezenty i karmę, które możecie zobaczyć poniżej.

źródło


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.