niedziela, 17 listopada 2013

Sharpie

Ostatnio zamówiłam na allegro markery sharpie w dwóch kolorach, czarnym i złotym. Nie widziałam ich w żadnym empiku (chociaż podobno w nich bywają), a od dawna chciałam wypróbować, skuszona inspiracjami z pinterest. Czasem dochodzę do wniosku, że ta strona mi szkodzi - naoglądam się różnych tutoriali, a potem myślę już tylko o tym, gdzie kupić potrzebne do ich wykonania materiały. Najpierw pokaże Wam to, co zrobiłam sama, a potem zdjęcia, które skłoniły mnie do zakupu sharpie.

Niestety miałam duży problem ze światłem na zdjęciach, a bardzo nie lubię korzystać ze sztucznego oświetlenia. Mogę Was tylko zapewnić, że na żywo ramki prezentują się lepiej.



Ramki wyszły typowo świąteczne, w związku z tym zastanawiałam się, czy nie dorzucić ich do mojego mikołajkowego candy, na które serdecznie ZAPRASZAM! Uznajmy, że nadal to rozważam, ale folii ochronnej póki co nie ściągnęłam ;)
A to już natomiast obiecane inspiracje.

źródło

źródło

źródło

źródło

3 komentarze:

  1. Uwielbiam sharpie za nieograniczone możliwości :) Pięknie wyszły te ramki! Wzorek świetny.
    Wczoraj sama bawiłam się tym markerem ale w kolorze srebrnym (powstały już pierwsze świąteczne ozdoby) ale to niebawem na blogu ;)
    Leniwej niedzieli :)
    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam tu przypadkiem. Bardzo mi się podoba u Ciebie. Zapisuję obserwowanych. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczaki:D Dzięki za inspirację:D:D:D musze zakupić:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.